Nur One - Law Kana Bainana


hari ni, asyik ulang video ni je.
antara sebab:
1. lagu ni asyik. 
(maksud asyik di sini di sama ertikan dengan kesedapan dan keenakan melodinya serta bait2 kata2 nya)
* faham ke? ;p
2. kelunakan suara penyanyi nya. ohsem sunggoh mereka ni.
3. maybe cara pembawakan & style nyanyi tu berbeda. 
(*berbeda maksudnya berbeza ye puan-puan. sila latih diri tengok sinetron bebanyak)
4. kemungkinan lebih tertarik pabila penyanyi adalah budak UITM!
(bangga seyh!!!UITM di hatiku sokmo =D)
5. sila nonton.
(maksudnya, try try la dengar)

ok tu je la kot entry di bulan ramadhan. 


p/s: memandangkan bulan puasa dan aku pon dah abis belajar *insyaAllah.
aku mengambil inisiatif untuk bergoyang kaki selama sebulan.*pengorbanan ni ;')
dan sepanjang aku cuti ni, aku dah masuk group makcik2 lorong umah aku neh.
apakah?
haha.
itulah member-member gua!
pergi solat tarawikh pon dengan makcik2 selorong.*amboi, bahagianya kau nazirah!
haha*gelak lagi~

dah. makin lama makin merepek plak jadinya.
till then, wassalam =D

 

No comments:

Post a Comment